Usled povećanog obima posla, rok isporuke može biti duži od očekivanog. Svakako, potrudićemo se da narudžbina stigne do tebe u što kraćem roku. Hvala na razumevanju.

Besplatna isporuka za sve narudžbine preko 7000 rsd

Isporuka na teritoriji cele Srbije

Usled povećanog obima posla, rok isporuke može biti duži od očekivanog. Svakako, potrudićemo se da narudžbina stigne do tebe u što kraćem roku. Hvala na razumevanju.

Pretraga
Close this search box.

Komunikacija klijent-frizer

Kao što imamo svog doktora, mehaničara tako većina nas ima isvog frizera. Doktorima govorimo što nas boli i tišti, mehaničarima koji problem ima naš auto, tako od frizera tražimo da istakne najlepšu verziju nas.
Kako bi frizer mogao da nam udovolji, odnosno da svojim “čarolijama” učini našu kosu predivnom, a osmeh na našem licu širokim, moramo mu jasno dati do znanja šta želimo. Komunikacija klijenta i frizera je veoma važan faktor kako bi iz salona izašli zadovoljni i veseli.

Osnovni koraci koji predhode pranju kose ili bilo kojoj drugoj radnji, jesu konsultacija sa frizerom i dijagnoza vaše kose. Frizer treba da upozna tip i karakteristike vaše kose i kože glave, jer jedino na taj način može pravilno utvrditi kako i čime je može tretirati. Neophodno je da proveri da li je i koliko vaša kosa oštećena, odnosno da li ona može da podnese promenu koju tražite.

Svoje želje treba istaći jasno, bilo da se radi o promeni boje, dužine kose ili oblika frizure. Međutim, ukoliko frizer smatra da promena koju želite ne odgovara vašoj kosi, obliku lica ili boji tena, predložiće vam alternativno rešenje odnosno njegovu ideju. Nemojte je na prvu loptu odbiti nego saslušajte razloge koje vam navodi. Iz ovoga se rađaju konstruktivna rešenja, pa su konsultacije povoljne za obe strane. Imajte na umu da je cilj svakog frizera da vaša kosa izgleda zdravo i lepo, jer ste upravo vi njegova najbolja reklama! Frizeru je najbolje merilo njegovog umeća i zadovoljstva klijenta klijentov osmeh na licu.

Frizeri su ljudi od struke, koji sugestijama ili savetima svakako na prvo mesto stavljaju vašu kosu i vaše potrebe, a tek onda uzimaju u ruke alate kojima će učiniti ponekad i nemoguće zahvate. Zato je ovaj prvi korak i najvažniji. To je ključ obostranog razumevanja i maksimalnih rezultata.

Nakon dijagnoze i konsultacija kreće vaša avantura. Započinje na šamponjeri gde će vam vešte ruke priuštiti ne samo pranje kose, već prijatnu masažu glave. Masaža doprinosi boljoj cirkulaciji, regulaciji tonusa kože glave i oslobađanju stresa. Ovde počinje vaša zen faza gde treba potpuno da se opustite i predate, uživate uz ugodnu muziku u pozadini bez napetosti i žurbe.

U toku rada na vašoj kosi dobar frizer će vas sigurno uputiti šta radi i šta će tek raditi, upoznaće vas o dobrobitima proizvoda kojima je vašu kosu tretirao iz ovog ili onog razloga. Pažljivo slušajte šta vam savetuje i koje proizvode vam predlaže za nastavak nege u kućnim uslovima. U većini slučajeva, kosu niije dovoljno negovati samo jednomesečnim odlaskom kod frizera, već je, kao i kožu, treba redovno održavati. Nega kose je veoma važna jer je ona osnova za zdrav i lep izgled.

Nemojte se ustručavati da pitate vašeg frizera sve šta vas zanima, jer što vas više bude obrazovao rezultati neće izostati. Kada vi i vaš frizer govorite istim jezikom, frizer će odraditi svoj posao kvalitetno, a vi ćete iz salona izaći sa osmehom na licu.

Na kraju krajeva, vreme provedeno u frizerskom salonu je samo vaše, bekstvo iz haotične svakodnevnice, iskoristite ga, učinite nešto dobro za sebe i svoju kosu, izađite iz salona sa napunjeni novom pozitivnom energijom spremni za nove izazove.

Zdrava i lepa kosa – zadovoljan klijent – uspešan frizer.